Mina sidor
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Mitt medlemskap
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Nu när du har skrivit in dig som arbetssökande på arbetsförmedlingen är det dags att söka ersättning från oss på a-kassan. Vårt mål är att du ska få din första utbetalning inom en månad. För att allt ska bli rätt direkt – ring oss gärna så pratar vi om vad du behöver göra och skicka in.
Det är en del pratiska saker att tänka på för att komma igång med utbetalningarna. Här har vi samlat allt du behöver veta.
Vi behöver veta vad du gjort det senaste året för att kunna räkna ut din ersättning. Har du varit sjuk, studerat heltid eller föräldraledig förlängs kvalifikationstiden med så kallad överhoppningsbar tid.
Ta det säkra för det osäkra och ring oss om du undrar något. Då hjälper vi dig så att det blir rätt direkt. Vi finns på 08-412 33 00 alla vardagar klockan 8.30-16.30. Vill du hellre skriva? Skicka ett meddelande i Mina sidor.