Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Se din inbetalningar och ändra
dina kontaktuppgifter.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.
När man får a-kassa behöver man befinna sig och söka jobb i Sverige. Om man åker på semester fyller man i Kan inte ta arbete på tidrapporten.
När man får a-kassa behöver man befinna sig och söka jobb i Sverige. Om man åker och hälsar på familjen utomlands fyller man i Kan inte ta arbete på tidrapporten.
Om du är borta längre tid än sex månader kan du avsluta medlemskapet. Ring oss så tittar vi på vad som är bäst i just ditt ärende. Du når oss alla vardagar 08.30-16.30 på 08-412 33 00.