Med våra e-tjänster kan du som är medlem enkelt hantera allt som rör ditt medlemskap, din ersättning och din betalning.
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Se din inbetalningar och ändra
dina kontaktuppgifter.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank eller hos Telia.
Ansök om medlemskap för att försäkra din inkomst i Sverige. Gör det så snart du vet att du är på väg att flytta till Sverige så hjälper vi dig från vilket datum du ska bli medlem. Du kan bli medlem samma månad som du börjar jobba i Sverige. Läs mer här
För att kunna bli medlem behöver man ha jobbat minst en timme i Sverige. Det kan man även ha gjort före utlandsvistelsen. Skicka in din ansökan så hjälper vi dig. Läs mer här
Om du både bott och jobbat inom EU/EES eller Schweiz och vill söka a-kassa i Sverige. Läs mer här
Om du bott i Sverige på hel- eller deltid och jobbat i ett annat land. Läs mer här
Om du senast arbetade i Sverige, men under det senaste året också jobbat i inom EU/EES eller Schweiz. Läs mer här