Mina sidor
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Mitt medlemskap
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Mina sidor fungerar bra för de allra flesta, men ibland uppstår det problem till exempel cookie failure. Snabbaste lösningen på de flesta problem är att man byter webbläsare till Chrome. Det är också viktigt att man inte surfar privat.
Då surfar du privat och då fungerar inte Mina sidor.
Byt webbläsare till Chrome eller testa med en dator om du har möjlighet.
Då måste du godkänna cookies från tredje part.
På dator Inställningen finns (i webbläsaren Chrome) under Inställningar -> Avancerat -> Sekretess och säkerhet -> Innehållsinställningar -> Cookies
På iPhone eller iPad Gå till appen inställningar på iPhone/iPad och scrolla ner till Chrome. Klicka in på Chrome och fyll ändra knappen ”Tillåt spårning mellan webbplatser”
Om du bara vill använda Safari ska du göra så här: Gå in i Inställningar -> Safari -> Integritet och säkerhet och avmarkera valet "Spåra inte mellan webbplatser".
Mina sidor fungerar inte alls på iPhone 6 eller ännu äldre iPhones.
Behöver du använda BankID fler gånger än så i Mina sidor behöver du rensa cachen.