Mina sidor
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Mitt medlemskap
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Flera av våra medlemmar har problem med att man blir omdirigerad i Mina sidor eller att man inte kan logga in. Är du en av dem? Så här gör du.
Byt webbläsare till Edge eller Firefox. Du kan ladda ner dem gratis om du inte redan har dem installerade på din dator.
Om du har Safari behöver du avmarkera inställningen ”Spåra inte mellan webbplatser”. Gå till Inställningar -> Safari -> Integritet och säkerhet och avmarkera valet "Spåra inte mellan webbplatser"
IOS 13 och högre fungerar det bra att logga in. Uppdatera ditt operativsystem om du har en tidigare version. Har du en iPhone 6 eller äldre går det inte alltid att uppdatera till IOS 13, då behöver du logga in från en annan enhet.
Löste inte detta dina problem? Hör av dig till oss på 084123300 klockan 9-16.