Mina sidor
Sök ersättning, fyll i dina tidrapporter,
kommunicera med din handläggare
Mitt medlemskap
Har jag betalat? Är jag medlem? Här kan
du kolla ditt medlemskap och swisha in avgiften.
För att logga in till våra e-tjänster behöver du en giltig e-legitimation (BankID) på din dator, smartphone eller surfplatta. Den använder du för att legitimera dig och göra elektroniska underskrifter. Du skaffar e-legitimation via din internetbank.
Under mars månad har vi fått in över 20 000 medlemsansökningar. Vi har fortfarande cirka 5 000 kvar i kön som vi arbetar hårt för att handlägga så snabbt som möjligt.
Har du skickat in din ansökan i mars månad gäller medlemskapet från den 1 mars. Du ska ha fått en mejlbekräftelse på att ansökan är inskickad - dubbelkolla i din skräppost.
Just nu är det hög belastning både på mejl och telefon och det tar lång tid att få svar. Ställ gärna din fråga i Mina sidor.